3 pytania, które agenci nieruchomości powinni sobie zadać przed wystawieniem nieruchomości na sprzedaż


Postawię wszystko na jedną kartę i powiem, że jest całkiem prawdopodobne to, że masz już dość przewijania... 
Przewijania?
Tak przewijania! 
Jesteśmy bombardowani nieskończoną ilością treści online, przez które przebijamy się każdego dnia. Lata spędzone przed komputerem wymusiły na nas jedną rzecz. 
Wytrenowaliśmy nasze oczy i umysł, aby szybko i bardzo selektywnie wybierały jedynie te materiały, które są dla nas atrakcyjne. Reszta ląduje w koszu już po pierwszym spojrzeniu.

Twoi potencjalni nabywcy reagują dokładnie tak samo. Gdy przewijają listę nieruchomości, mają do czynienia z ogromną ilością informacji. Zatrzymują się tylko wtedy, gdy trafią na atrakcyjne dla nich treści. Jako agent nieruchomości Twoim zadaniem jest upewnienie się, że zatrzymają się na Twojej aukcji i ją zapamiętają.

Marketing nieruchomości to subtelna nauka, a talent i poświęcenie muszą wyróżniać się w tłumie. W przypadku każdego wpisu są trzy bardzo ważne pytania, na które dobry pośrednik musi sobie odpowiedzieć. Upewnij się, że zadałeś sobie te trzy pytania, a będziesz na dobrej drodze z wyjścia ze strefy przynęty przewijania i do wpisu w osobistym notatniku Twojego przyszłego klienta.

1. Czy moje zdjęcia pokazują nieruchomość z najlepszej strony?

Upewnij się, że wyświetlasz profesjonalne zdjęcia nieruchomości o wysokiej rozdzielczości, takie które pokazują wszystkie niezbędne widoki i kąty. Spraw, by zdjęcia nieruchomości wyglądały jak najlepiej, upewnij się, że nieruchomość jest odpowiednio przygotowana przed sesją. Oto pomocny przewodnik: Jak przygotować nieruchomość do sesji fotograficznej?, który możesz przekazać swojemu klientowi.

2. Czy dbam o marketing mojej agencji tak dobrzej jak o marketing sprzedawanych nieruchomości (i na odwrót)?

Kiedy sprzedajesz dom, sprzedajesz również swoją agencję nieruchomości przyszłym klientom. Zrób sobie listę kontrolną aby upewnić się, że masz rzut nieruchomości, szereg jasnych i przestronnych fotografii, wideo nieruchomości oraz dopracowany i interesujący opis nieruchomości wraz z listą najważniejszych jej zalet. Dla własnego brandingu umieść logo na wszystkich materiałach i upewnij się, że wybrałeś najbardziej profesjonalny sposób ich produkcji.

3. Czy ktoś jeszcze sprzedaje tę nieruchomość? Jeśli tak, jak mogę to zrobić lepiej?

Tutaj pojawiają się wysokiej jakości materiały marketingowe. Przyszły widz zawsze skorzysta z agencji, która wydaje się lepszej jakości, używa lepszych materiałów ponieważ sugeruje to dobrą reputację, zaufanie i jakość. Zlecaj projektantowi tworzenie markowych szablonów, które możesz aktualizować w celu zapewnienia spójnej prezentacji. Upewnij się, że logo jest zawsze obecne, Twoja czcionka jest zawsze używana, treść jest sprawdzana pod kątem ortograficznym i że zawsze wykorzystujesz wyraźne wezwanie do działania (ang. call to action).

Marketing nieruchomości

Jak tworzyć skuteczne reklamy wideo (według badań)

Spojrzenie na marketing wideo, dlaczego jest ważny dla firm i jak możesz to wykorzystać. Wraz…
Marketing nieruchomości

35 Statystyk wideo marketingu na 2018

Marketing wideo jest obecnie jedną z najpopularniejszych taktyk dla marketingowców online i nie bez powodu:…
Agencje nieruchomości

Jak zwiększyć wartość nieruchomości o 21%? (i zajmuje to tylko godzinę)

W ubiegłym roku AXA przeprowadzili bardzo ciekawy eksperyment. Pokazali jak zaniedbanie w stosunku do fotografii…
Agencje nieruchomości

3 pytania, które agenci nieruchomości powinni sobie zadać przed wystawieniem nieruchomości na sprzedaż

Postawię wszystko na jedną kartę i powiem, że jest całkiem prawdopodobne to, że masz już…