35 Statystyk wideo marketingu na 2018

Marketing wideo jest obecnie jedną z najpopularniejszych taktyk dla marketingowców online i nie bez powodu: wideo jest bardziej wciągające, bardziej zapadające w pamięć i bardziej popularne wśród konsumentów niż jakikolwiek inny rodzaj treści. Aby dać ci wyobrażenie o tym, jak ważna jest zawartość wideo dla Twojej strategii marketingu cyfrowego, przygotowaliśmy listę statystyk dotyczących marketingu wideo z badań dostępnych w Internecie.

 

Trendy wideo

Doświadczeni marketerzy, zauważcie. Oglądalność filmów online – i ogromna ilość treści wideo online – rośnie wykładniczo, jak pokazują te statystyki.

  1. 78% osób ogląda filmy online co tydzień, a 55% ogląda filmy online każdego dnia. (HubSpot)

  2. Do 2020 r. Filmy online stanowić będą ponad 80% całego internetowego ruchu konsumenckiego (85% w USA). (Cisco

     3. YouTube jest drugą najbardziej uczęszczaną stroną po Google. (Alexa)

     4. Jedna minuta wideo warta jest 1,8 miliona słów opisu. (Forrester Research)

  1. Użytkownicy codziennie oglądają ponad 500 milionów godzin filmów w serwisie YouTube. (Business Insider)

  2. 59% kadry kierowniczej twierdzi, że wolałoby oglądać wideo niż czytać tekst. (Wordstream)

  1. 55% osób zwraca szczególną uwagę na treść podczas oglądania wideo – więcej niż podczas konsumpcji wszystkich innych rodzajów treści. (HubSpot)

  2. W ciągu ostatnich 30 dni do internetu przesłano więcej treści wideo online niż przez ostatnie 30 lat treści telewizyjnych. (Blue Corona)

  3. 51% wszystkich odtwarzanych wideo jest odtwarzanych na urządzeniach mobilnych. (Adelie Studios)

  1. Widzowie zapamiętują 95% wiadomości, gdy oglądają ją w filmie, w porównaniu z 10% podczas czytania w tekście. (Wirebuzz)

 

Statystyki social marketingu wideo

Ponieważ coraz więcej portali społecznościowych podążało za czołową pozycją Facebooka i ich priorytetowymi materiałami wideo, znaczenie wideo we wszystkich mediach społecznościowych ogromnie wzrosło.

  1. Niemal jedna trzecia wszystkich internautów, ponad miliard osób, znajduje się na YouTube. (Youtube)

  1. 45% osób ogląda ponad godzinę filmów na Facebooku lub YouTube w tygodniu. (HubSpot)

  1. 100 milionów godzin filmów oglądanych każdego dnia na Facebooku. (TechCrunch)

  1. 500 milionów ludzi codziennie ogląda filmy na Facebooku. (Tubular Insights)

  1. Filmy społecznościowe generują 1200% więcej udostępnień niż łączna zawartość tekstów i obrazów. (Wordstream)

  1. Filmy z Facebooka otrzymują o 135% więcej naturalnego zasięgu niż zdjęcia na Facebooku. (Socialbakers)

  1. Użytkownicy Snapchata oglądają codziennie 10 miliardów filmów. (AdWeek)

  1. 82% użytkowników Twittera ogląda treści wideo na Twitterze. (Twitter)

  1. Użytkownicy serwisu Periscope stworzyli ponad 200 milionów audycji. (Periscope)

  1. 60% marketerów wykorzystało filmy w ich marketingu w mediach społecznościowych w 2016 roku. (Social Media Examiner)

  1. W 2016 r. ilość użytkowników Instagrama oglądających filmy wideo zwiększyła się o ponad 40 procent. (Instagram)

 

Statystyki marketingu wideo

Te niesamowite statystyki pokazują sprawdzoną moc taktyk marketingu wideo.

  1. Prawie 50% użytkowników internetu szuka filmów związanych z produktem lub usługą przed wizytą w sklepie. (Google)

  1. Włączenie wideo na stronach startowych może zwiększyć współczynnik konwersji o 80%. (Unbounce)

  1. Kupujący, którzy oglądają filmy demonstracyjne, są o 1,81 razy bardziej skłonni dokonać zakupu niż osoby, które nie oglądają. (Adobe)

  1. 4 razy więcej klientów wolałoby oglądać film o produkcie, niż czytać o nim. (eMarketer)

  1. Wyszukiwania związane z „jak…” na YouTube wzrastają o ok. 70% rok do roku. (Google)

  1. Firmy korzystające z filmów w swoich działaniach marketingowych mają o 27% wyższy wskaźnik klikalności i 34% wyższe współczynniki konwersji niż te, które tego nie robią. (Buffer)

  1. 80% konsumentów uważa, że filmy demonstracyjne są pomocne przy robieniu zakupów. (Blue Corona)

  1. 80% użytkowników może przywołać w pamięci reklamę wideo, którą obejrzeli w ciągu ostatnich 30 dni. (Single Grain)

  1. 65% dyrektorów firm weszło się na stronę sprzedawcy, a 39% skontaktowało się ze sprzedawcą po obejrzeniu filmu marketingowego. (Forbes)

  1. Stwierdzono, że używanie słowa „wideo” w temacie wiadomości e-mail podnosi ilość otworzeń tej wiadomości o 19%, a współczynnik klikalności o 65%. (HubSpot)

  1. 52% marketerów twierdzi, że wideo to rodzaj treści o najlepszym ROI (zwrocie z inwestycji). (HubSpot)

  1. 70% marketerów ze Stanów Zjednoczonych planuje wykorzystać reklamy wideo w serwisach społecznościowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy. (eMarketer)

  1. Reklamy wideo mają średni współczynnik klikalności 1,84%, czyli najwyższy spośród wszystkich formatów reklam cyfrowych. (Business Insider)

  1. 60% odwiedzających stronę obejrzy film, jeśli taki będzie dostępny, zanim przeczyta jakikolwiek tekst. (Single Grain)

 

Podsumowanie

Nadal z nami? Chcemy zwrócić Twoją uwagę na jeszcze dwie kluczowe kwestie:

78% marketerów twierdzi, że ich najbardziej efektywna strategia SEO to tworzenie bardziej odpowiedniej treści (Marketingprofs.com)

73% marketerów stwierdziło, że stworzyłoby więcej materiałów wideo, gdyby nie było przeszkód, takich jak czas, zasoby i budżet. (Buffer)

Jak pokazują te dwie statystyki, choć jest kilka zastrzeżeń (krótko mówiąc, brak autoodtwarzania), większość użytkowników jest bardziej niż szczęśliwa, gdy sprzedaje je za pośrednictwem wideo, ale wielu marketerów nie ma czasu ani budżetu na stworzenie materiałów zdolnych zadowolić ich odbiorców.

Marketing nieruchomości

Jak tworzyć skuteczne reklamy wideo (według badań)

Spojrzenie na marketing wideo, dlaczego jest ważny dla firm i jak możesz to wykorzystać. Wraz…
Marketing nieruchomości

35 Statystyk wideo marketingu na 2018

Marketing wideo jest obecnie jedną z najpopularniejszych taktyk dla marketingowców online i nie bez powodu:…
Agencje nieruchomości

Jak zwiększyć wartość nieruchomości o 21%? (i zajmuje to tylko godzinę)

W ubiegłym roku AXA przeprowadzili bardzo ciekawy eksperyment. Pokazali jak zaniedbanie w stosunku do fotografii…
Agencje nieruchomości

3 pytania, które agenci nieruchomości powinni sobie zadać przed wystawieniem nieruchomości na sprzedaż

Postawię wszystko na jedną kartę i powiem, że jest całkiem prawdopodobne to, że masz już…