Nasze usługi dostępne są wyłącznie dla agencji pośredniczących w obrocie nieruchomościami. Zależy nam na polepszeniu wizerunku agencji i podniesieniu standardów marketingu nieruchomości w Polsce. Dlatego też nie obsługujemy klientów indywidualnych.
Odpowiedzi
Na Najczęściej Zadawane Pytania
Jak wygląda korzystanie z usług SnapSpace?
Agencje najczęściej korzystają z naszych usług na dwa sposoby.
- Nowoczesne agencje z jasno określoną wizją marketingu wykorzystują nasze usługi dla każdej sprzedawanej nieruchomości. Pokrywają koszty usługi z własnego budżetu.
- Drugim sposobem jest wykorzystanie SnapSpace jako rozszerzenie usług marketingowych proponowanych swoim klientom. Tzn. oprócz podstawowych usług marketingowych (opis, portale ogłoszeniowe, baza ogłoszeń, etc.) agencje mają do dyspozycji pakiet dodatkowy (fotografia + wideo + rzut), za który płaci właściciel nieruchomości. W tym wypadku usługa SnapSpace jest dodatkową opcją, z której może skorzystać właściciel nieruchomości, a agencja nie ponosi dodatkowych kosztów.
Jak najszybciej i najłatwiej zamówić Waszą usługę?
Najszybciej i najłatwiej zamówić nasze usługi możesz udając się na stronę www.snapspace.pl/zamow i wypełnić formularz zamówienia. Po otrzymaniu formularza zadzwonimy do Ciebie (lub do właściciela nieruchomości, jeśli taką opcję wybrałeś w formularzu) i ustalimy czas realizacji sesji foto/wideo.
Z jak dużym wyprzedzeniem powinienem rezerwować sesję foto/video?
Prosimy by rezerwować sesję z jak największym wyprzedzeniem. Im wcześniej złożysz zamówienie tym łatwiej będzie nam zrealizować sesję dokładnie we wskazanym przez Ciebie terminie. Dokładamy wszelkich starań, aby sesje zostały zrealizowane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Jak długo będę czekać na dostarczenie gotowych materiałów?
W większości przypadków dostarczamy wszystkie materiały w ciągu 24 godzin, tj. do godz. 17.00 następnego dnia po sesji.
Jak długo trwa sesja?
W zależności od wielkości nieruchomości sesja może trwać od 1 godz. do 3 godz. Nasi fotografowie potrzebują przykładowo ok 1 godz. na sesję w 2-3 pokojowym mieszkaniu oraz ok 2 godz. na dom z 4 sypialniami.
Czy podczas sesji w domu musi być właściciel?
Sugerujemy, aby właściciel był obecny podczas sesji fotograficznej. Może on podzielić się z fotografem swoimi oczekiwaniami i powiedzieć konkretnie jakie fotografie chciałby otrzymać. Inaczej nasi fotografowie zdadzą się na swoje doświadczenie i sfotografują nieruchomość w najlepszy możliwy sposób.
Jeśli właściciel nie może być na miejscu, nie ma problemu – zorganizujemy odebranie kluczy z agencji. Jednakże pamiętaj, że taka informacja musi znaleźć się na formularzu zamówienia.
Jak powinienem przygotować nieruchomość do sesji foto/wideo?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem oraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami o tym jak najlepiej przygotować nieruchomość do sesji. Udzielamy w nim wielu wskazówek na temat min. oświetlenia, przygotowania kuchni, łazienki, itd.
Zależy nam na tym, aby nieruchomość wyglądała najlepiej jak to tylko możliwe.
Czy mogę przełożyć sesję na inny termin?
Jeśli potrzebujesz przełożyć lub anulować sesję możesz to zrobić dzwoniąc do nas na numer ——– lub wysłać e-mail na adres ———–
Pamiętaj, że możesz przełożyć lub anulować rezerwację bez żadnych konsekwencji najpóźniej do godz. 17.00 dnia poprzedzającego sesję. Jeśli powiadomisz nas później niż do godz. 17.00, to naliczymy opłatę manipulacyjną wysokości 20% złożonego zamówienia. Ta opłata będzie rekompensatą dla fotografa za rezerwację jego czasu w planowanym terminie.
Czy robicie sesję foto/wideo nawet, gdy jest zła pogoda?
Tak, zrealizujemy sesję w wyznaczonym terminie bez względu na warunki atmosferyczne, o ile nie przełożysz terminu sesji z wyprzedzeniem (min. do godz. 17.00 dnia poprzedzającego umówiony termin).
Upewnij się i sprawdź prognozę pogody, jeśli czujesz że może ona przeszkodzić w realizacji zamówienia.
Masz więcej pytań?
Napisz do nas.